Frågor
vi ofta får

Vi svarar på dina vanligaste frågor

Vad händer efter att jag har lagt en beställning?

Du får en orderbekräftelse via e-post direkt. När din beställning har packats och skickats får du ett spårningsnummer så att du kan följa paketet.

Hur lång är leveranstiden?

Inom Sverige tar leveransen vanligtvis 2–5 arbetsdagar. Under högsäsonger (t.ex. jul) kan det ta något längre tid.

Hur länge ligger mitt paket kvar hos ombudet?

De flesta ombud behåller paketet i 7–14 dagar. Kontrollera aviseringen från fraktbolaget för exakt information.

När är sista beställningsdag för leverans innan julafton?

För att vara säker på att få ditt paket innan julafton rekommenderar vi att du beställer senast den 17 december.

Vad ska jag göra om mitt paket är skadat vid upphämtning?

Fotografera skadan innan du öppnar paketet och kontakta oss så snart som möjligt. Vi hjälper dig med en ny vara eller återbetalning.

Mitt paket saknade delar eller tillbehör – vad gör jag?

Kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer så ser vi till att du får det som saknas.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad gör jag?

Kolla först i skräppostmappen. Om du inte hittar den, kontakta oss så bekräftar vi din beställning manuellt.

Är det säkert att betala med kort hos er?

Ja! Vi använder säkra och krypterade betalningslösningar som Stripe, Klarna och Swish för att skydda dina uppgifter.

Kan jag reservera eller förhandsboka produkter?

Vi erbjuder inte reservationer för tillfället, men du kan anmäla dig till lagernotiser direkt på produktsidan.

Hur länge har jag öppet köp på en obruten vara?

Du har 14 dagars öppet köp på oanvända varor i originalförpackning.

Kostar det något att returnera en produkt?

Vid vanlig retur står kunden för fraktkostnaden. Vid fel på varan eller skada står vi för returen.

Har produkterna någon garanti?

Ja, alla våra produkter omfattas av garanti enligt svensk konsumentlag (oftast 1–2 år beroende på produkt).

Kan jag handla julklappar nu och returnera dem efter jul?

Absolut! För köp under november och december erbjuder vi förlängd retur fram till 10 januari.

Har ni en fysisk butik där jag kan hämta min beställning?

Nej, Vi är en renodlad webbutik. Alla beställningar skickas med spårbar leverans till ombud eller hem.

Hur kontaktar jag er kundtjänst?

Du når oss via kontaktformuläret på hemsidan eller genom att mejla oss. Vi svarar vanligtvis inom 1–2 arbetsdagar.

s
Köpvillkor

Köpvillkor som guidar dig genom hela köpprocessen.

Leverans

Information om leveranstider, frakt och leveranssätt.

d
Orderspårning

Följ din beställning enkelt från lager till leverans.

f
Retur

Returvillkor som gör det lätt att lämna tillbaka varor.